Och de sprang runt på halva skolan.

Hej, musikalbarn och andra läsare! Idag så var det dags att köra igång och låta skådisarna (och de andra, för den delen) svettas. Det är ju trots allt bara 9 lektioner kvar innan allt ska sitta. Skådisarna kämpade vidare och de verkade ha roligt, något som jag (Miklos), Annika och den frivillige Jesper Moberg inte hade, Eller, jo vi kanske hade lite kul, men inte så jättekul.

Jag undrar om de andra grupperna hade det lika tufft? Det var bara 2 från orkestern som var närvarande vilket resulterade i att de inte repade på några låtar (antar jag) medans några ljud killar skulle hitta på nån slags "scenbytesmusik". Låter intressant. Henrik verkade lite frustrerad och sa att han vill ha jullov. Snart, Henrik!

Kläd-gruppen jobbade på och dansarna fixade med sina kjolar, och körtjejerna var också där.

Så jag fick då en kamera av kära lilla Pelle och promenerade runt och fotade på lite ställen. Sen fick vi ju veta att prov T-shirtarna hade kommit, så då var det bara för mig och frivillige Jesper Moberg att springa runt igen. Tyvärr saknades folk och vi har inte fått allas storlekar, men det fixar vi!

Så här kommer lite bilder och annat tjaffs (mer bilder) från dagen.

Körtjejer hos Inga.



Sanna som håller på med Ringos kjol/klänning (möjligtvis den till Strange Desire)



David och Joniz var också där ett tag.



Henrik pratar om massa random.



Scenfolket som jobbar på.



Kö till T-shirtprovning.

Ja, jag antar att vi kommer att göra nåt slags bildspel eller liknande med alla bilder vi har tagit under produktionens gång. Så, ni får nöja er med dessa få så länge.

Vi i regi och prod vill önska er alla en GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Emma i regi!

fina bilder, nu har jag ju varit borta två lektioner men det verkar ju gå bra ändå ;) haha. godjul!

2008-12-13 @ 13:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0