ilska, tystnad & kärlek

Var temat på dagens uppvärmningsövning för skådespelar gruppen. Det är alltid viktigt att öva på att visa känslor på scenen på ett naturligt sätt.
Idag forsätter arbetet med proudkiton , valet av logga (som dock inte bestämts idag, utan på måndag), skådespelarna har börjat med andra akten / Emma

Förövrigt så ser det ut att gå ganska bra. Vi ska snart få in T-shirtarna som musikalbarnen ska få välja storlek och modell av. Sen är det ju dags att beställa de officiella musikal t-shirtarna. Oh, spännande! Fast det blir ju förståss efter att vi bestämmt loggan.

Ja, och på det hela så har vi ju ganska långtråkigt. Eller i alla fall jag. Det känns som att man bara sitter här med ett lagom otacksamt jobb. Men vi får kämpa vidare! Don't lose the fighting spirit!!

Ja, detta var då ett lagom ointressant inlägg från mig. Ha en trevlig helg, barn! /Miklos

Bara för att det ska bli jobbigt att läsa så skriver även jag (Annika) ett inlägg under de andras.
Och för att rätta det översta inlägget av Emma ska jag tillägga att det är på måndag som är deadline till logotypetävlingen men det kommer inte att offentliggöras förräns på fredag vem som har vunnit.
Nu vet jag ju inte om dagens blogginlägg är klar då de andra är ute och springer omkring men jag ska iallfall lägga upp det!
Idag var Pelle snäll också, vi fick chokladbollar, Cola och Kaffe! Visst är han världens gulligaste bitr rektor/Producent?
Tack för mig /Annika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0