Här kommer inlägg från Teddy, tjolahopp!

Hej där kära läsare,

Teddy här!
Jag har inte skrivit här på ett tag känns det som och vill därför lämna efter spår efter mig under denna fredagslektion.
Hur står det till med er?

För stunden sitter jag brevid Nattis i aulan. Vi repeterar, orkester dansare och skådespelare, andra akten.
Det går framåt, och som Nattis skrev för en liten stund sen så har vi nu fått vår första sponsring utav Rekarne Sparbank!
Tack så mycket Rekarne Sparbank!

Jag vill påpeka till er alla om filmlänkarna:
Kopiera länken och klistra in det i adressfältet, sedan push the enter button och ni ser antingen Pelle, Inga, Sofia, Björn eller Henrik!

Kram, Teddy och Nattis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0